Cilt Gençleştirme & Kızarıklık Tedavisi

ND-Yag Lazer teknolojisi artık medikal estetik uygulamalarda da faydalanılan üst düzey bir lazerdir. Uzun atımlı Nd yag lazer genesis lazer olarak adlandırılır. Genesis Lazer ile deriyi yeniler, kollajeni uyarır, ince kırışıklıklar, güneş hasarı, ciltte kırmızılıkların ve gözeneklerin tedavisinde kullanılır.

Kahverengi lekeler, yaygın kızarıklık, ükırmızı yüze neden olan ince damar genişlemeleri, geniş gözenekler, deride kalınlaşma, kabalaşma, ince kırışıklıklar, deri kollajeninde gevşeme yüzde sarkma ve inme olan herkese uygulanabilir.

Genesis Lazer Nasıl Etkili Olur?

Cilt yüzeyinin hemen altındaki üst dermisi nazikçe ısıtır ve bu kollajen miktarını arttırır. Kırmızılığı gidermek için ciltteki ısı arttırılır. Cildi soymadan cilt yenilemede ve leke tedavisinde başarı ile kullanılan bir tedavi yöntemidir.

Ankara'da Cilt Gençleştirme ve Kızarıklık Tedavisi Yaptırmak mı İstiyorsunuz?

Lazer genesis, başta cilt gençleştirme olmak üzere çeşitli cilt sorunlarının giderilmesinde kullanılır. Özel mikrosaniye atımları sayesinde cildin ulaşılması en güç cildin ikinci tabakası olan dermis bölgesine ulaşması nedeniyle yoğun kollajen uyarımına neden olur, yüzü gençleştirip, yukarı doğru kaldırır. Buruna uygulanan özel atımlarla zamanla inmiş burun ucunu da yukarı doğru kaldırır. Lazer Genesis ile lazerle yüz gençleştirmede, hızlı hem de etkin olarak cilt altına lazer ışınları gönderilir, derinin derin tabakası olan üst dermis bölgesinde mevcut olan kötü kollajeni ısıtarak, bebek kollajeni uyarımı sağlar. Lazer genesisle lazerle yüz gençleştirmenin en önemli yönlerinden biri de bu yoğun ve derin kollajen uyarımını pullanma ya da kabuklanma olmadan yapmasıdır. Çünkü bu özel cihaz cildin üst yüzey bölümüne herhangi bir zarar vermez.

Lazer genesis ile cilt gençleştirme hangi bölgelere uygulanır?

Yüz, boyun, dekolte ve elde, yaşlanma ile oluşan derideki hasarları cildin orta tabakasına kadar ulaşarak, uzun süre etkisini koruyan yoğun bir lazerle cilt gençleştirme ve onarma sağlar. Aynı zamanda sivilce izlerini tedavi edip onarır, gözenekleri sıkılaştırır, derin olmayan kırışıklıklar ve cilt pürüzlerini azaltır. Yüzde yaygın olarak görülen kırmızı görüntüyü giderir, yani kırmızı yüz tedavisini sağlar. Bu etkilerin tamamı aynı anda sağlanır.

Son yıllarda FDA tarafından cilt yenileme dışında ayak ve tırnak hastalıkları dahil pek çok alanda kullanımı onaylanmış bir  yöntemdir. Ayrıca Skar ( iz ) tedavisinde izde oluşan kalın sert kollajeni yumuşatıp, gerginliği azaltır ve yara izinde gevşeme sağlar. İz tedavisinde tek başına veya diğer lazerlerle beraber kullanılır. Genesis lazer, İlaçsız tırnak tedavisinde hızlı, konforlu ve pratik bir yöntemdir. Siğil tedavisinde de kullanılmaktadır.

Lazer genesis ile yüz ve dekolte gençleştirme ağrılı mıdır?

Genesis lazerle yapılan yüz gençleştirme, boyun ve dekolte gençleştirme uygulaması ağrısızdır. Sadece ısınma hissi olur. Genesis Lazerle yüz gençleştirme, genesis lazerle boyun gençleştirme, genesis lazerle dekolte gençleştirme yaklaşık 15-20 dakikalık bir işlemdir. İşlemden sonra kabuklanma, kızarma olmaz, kişiyi sosyal hayatından alıkoymaz.

Genesis Lazerle yüz gençleştirme, Genesis lazerle boyun gençleştirme, Genesis lazerle dekolte gençleştirme kaç seans uygulanmalı?

Kişinin yaşlanma, kırışıklık, kızarıklık derecesine göre değişmekle beraber, 3 hafta ara İle 3-6 seans önerilir. Genesis lazerle cilt gençleştirme etkisi 2, 5. haftada başlar;cildi onarması 8-12 ay devam eder.

Genesis Lazerle yüz gençleştirme, Genesis lazerle boyun gençleştirme, Genesis lazerle dekolte gençleştirme fiyatları nedir?

Web sitemizde yer alan yazılarda verilen bilgiler, kişilerin medikal estetik ve dermatoloji uygulamalarına ilişkin merak ettiklerini kısaca cevaplayabilme amacıyla yazılmaktadır. Kişinin yapısal özelliklerine ve başvuru sebebine göre en uygun tedavi yöntemi, ancak bu konuda uzman bir hekimin kişiyi muayene etmesi sonrasında yapacağı tespitlere bağlı olarak belirlenebilmektedir. Genesis lazerle yüz gençleştirme, genesis lazerle boyun gençleştirme, genesis lazerle dekolte gençleştirme fiyatları uygulanması gereken seans sayısına değişir. Tedavi yönteminin kişiye özel bir şekilde netlik kazanması gerektiği yaklaşımına bağlı olarak internet üzerinden Genesis lazerle yüz gençleştirme, genesis lazerle boyun gençleştirme, genesis lazerle dekolte gençleştirme uygulamasının fiyat bilgisi verilememektedir. Genesis lazerle yüz gençleştirme, genesis lazerle boyun gençleştirme, genesis lazerle dekolte gençleştirme fiyatları hakkında daha ayrıntılı bilgi ve muayene randevusu almak için bizi 0312 219 18 81, 0312 219 18 82 ve 0530 340 18 82 numaralı telefonlardan arayabilirsiniz.